سفارش تبلیغ
صبا ویژن

teaching english

طراحی کارت ویزیت در مشهد یکی از بهترین راه هایی است که یک کسب و کار میتواند راه های ارتباطی خود را به مشتریانش اعلام کند.
همه شما میدانید که کارت ویزیت، مزیت های زیادی دارد اما به طور قطع مهم ترین مزیت آن این است که مشتری شما می فهمد چه میزان برای شما اهمیت دارد. برای بهره بری از این مهم شما باید کارت ویزیت خود را به یک طراح خبره بسپارید. بعد از بخش طراحی کارت ویزیت در مشهد باید به بخش چاپ کارت ویزیتتان اهمیت بسیار زیادی بدهید.

برای طراحی کارت ویزیت در مشهد با شماره 09356287780 تماس بگیرید

کارت ویزیت چیست؟

یکی از اشتباهاتی که افراد دارند این است که به اهمیت کارت ویزیت اهمیت نمیدهند. حتی دیده شده است که در اکثر مواقع کارت ویزیت رو تلفنی سفارش می دهند. این در صورتیست که معمولا در برخورد اول و برای آشنایی بیشتر کارت ویزیت رو به مخاطب ارائه می کنند. اگر طراحی کارت ویزیت به صورت قابل قبولی نباشد مخاطب کمتر به آن توجه می کند.

اما الان میخواهیم به چاپ انواع کارت های ویزیت بپردازیم:

سلفون براق:

این کارت ها در اکثر مواقع برروی کاغذ های گلاسه 300 گرمی چاپ می شوند و در نهایت یک سلفون براق برروی کارت شما کشیده می شود. از مزیت های این کارت ها استحکام بیشتر و تغییر نکردن رنگ بر اثر برخورد دست می باشد. این کارت ها معمولا قیمت بهتری دارند و معمولا ابعاد این کارت 4.8*8.5 چاپ می شوند.

 

برای خواندن ادامه این مقاله اینجا کلیک کنید.