سفارش تبلیغ
صبا ویژن

teaching english

با جرات میتوان گفت اسپیکینگ مهم ترین مهارت در زبان انگلیسی و کسی که اسپیکینگ خوبی داشته باشد، تقریبا 50 درصد راه را رفته است. شما باید بتوانید به خوبی با طرف مقابلتان ارتباط برقرار کنید تا بتوانید نیاز های خود را برطرف کنید. اگر اسپیکینگ خوبی ندارید، این مقاله را حتما مطالعه کنید.

1- صدای خود را ضبط کنید.
هنگامی که شما تنها هستید، شما دلیلی برای اضطراب ندارید. شما می توانید به مغز خود اجازه دهید که آزادانه جریان پیدا کند. بنابراین صدای خود را در حال حاضر ثبت کنید! انگلیسی شما در بهترین حالت ممکن قرار دارد. یک کتاب صوتی یا یک کلیپ آنلاین پیدا کنید که می توانید از آن تقلید کنید. آیا زبان انگلیسی شما یکسان است؟
یا خود ازروی یک کتاب بخوانید و ضبط کنید. شما قادر خواهید بود تا حقیقت خودتان را بشنوید (که ما به طور شگفت انگیزی در زمان واقعی با آن با مشکل مواجه هستیم) و قادر به اشاره دقیق به تغییر ناگهانی در زبان انگلیسی خود هستیم و در آن شما آهسته پیش میروید و مشکل دارید. سپس آن را ضبط کنید و ببینید که چگونهصحبت کردن (اسپیکینگ) زبان انگلیسی شما بهبود یافته است!

 

2- بلند بخوانید.
اگر دستهای شما پر است یا دستگاه ضبطی ندارید، به سادگی با صدای بلند بخوانید. در هر صورت، حداقل 15 یا 20 دقیقه در هر روز این کار را انجام دهید. شما برای دوره های طولانی صحبت می کنید در حالی که جملات طولانی را تشکیل نمی دهید و شما می توانید به دایره واژگان خود اضافه کنید.
بهتر است کتابهایی با گفتگوی زیاد انتخاب کنید. زبان عموما واقعی تر و کمی ساده تر است؛ در هر صورت، گفتگوهمان مکالمه است. توانایی خواندن شعر عالی است، اما مکالمات برای بالابردن توانایی کاربردی تر است.

 

3- به MP3، پادکست ها و اخبار گوش دهید.
ما در چنین عصر دیجیتال زندگی می کنیم؛ حتی اگر فکر می کنید که یک فرد که زبان مادریش انگلیسی است در اختیار شما نیست، شما میتوانید این کار ها را انجام می دهید. Scientific American ، CBC، بی بی سی و رادیو ABC استرالیا، MP3 هایی عالی برای شروع هستند، و همچنین یک میلیون پادکست و تعداد کمی از ایستگاه های خبری نیز وجود دارد و بهترین بخش این است که این افراد به طور کلی به وضوح صحبت می کنند و لهجه عمومی بسیار خوبی دارند.
یکی دیگر از سورپرایز ها ؟ اینها کمک میکنند که شما چیزهای جالبی برای صحبت (اسپیکینگ) به زبان انگلیسی در موردشان را داشته باشند!
شما از همه خبرها مطلع هستید. حتی اگر فقط تکرار آنچه را شنیدید باشد(مثل کسی که نمی داند!). شما با گسترش دانش خود پیشرفت می کنید. یک تیر و دو نشان .واقعا!!!

 

4- گوش دادن به موسیقی نیز خوب هست.
اگرچه به اندازه گوش دادن به اخبار / پادکست / و غیره که قبلا گفته شد خوب نیست، اما باز هم خوب است. اگر شما می توانید برروی یک آهنگ روزانه یا بیشتر تمرکز کنید، بهتر است. فقط مطمئن شوید که شما به طور فعال سعی در درک آن دارید. در گوگل اشعار و آواز آن شعر را سرچ کنید!
بهترین کار این است که با آهنگ های رمانتیک شروع کنید. آهنگ هایی که کمی آرامتر هستند. یک روز را انتخاب کنید تا زمانی که بیشتر آن را حفظ کرده باشید و معنی واقعی کلمات را درک باشید. این یک روش عالی برای یادگیری لهجه ها و اصطلاحات عامیانه نیز هست.